Iedere ondernemer komt voor vraagstukken te staan. Hoe kan ik mijn omzet vergroten? Hoe kan ik mijn resultaten verbeteren? Wat is mijn kostprijs? Zijn mijn processen en daarmee de administratieve organisatie nog in orde? Maar ook op het gebied van procesverbetering, personeelsorganisatie, financieringsvraagstukken, bedrijfsopvolging, administratieve organisatie en interne controle én het uitwerken van uw toekomstplan kunt u bij ons terecht. Wij denken graag met u mee!
Het bijhouden van de financiele administratie
Het incasseren en administreren van verschuldigde ledenbedragen
Het signaleren en bewaken van betalingsachterstanden
Het verzorgen van betalingen van inkopen
Het vervaardigen van jaarstukken
Het opmaken van begrotingen
Begeleiding van de kascommissie
Persoonlijk contact vinden wij belangrijk. Daarom heeft u bij ons ook altijd vaste contactpersonen.
Dit betekent dat AD-Vi werkt middels vastgestelde richtlijnen.
AD-Vi VvE Beheer bestaat al meer dan 40 jaar, is betrouwbaar en klantgericht!